På Torsdag..
PUBLICERAT: 2010-04-27 KLOCKAN: 14:24:06

Tingeling,

Kom precis hem ifrån Stan. Som vanligt fick jag shoppat lite små saker på REA. Jag älskar allt som har med Rea att göra-BILLIGT IS THE SHIT=)

Efter stan åkte jag & syster till Olskroken där jag skulle boka tid för... Hmm nu blir ni allt lite nyfika va!?=)
På Torsdag kl 12.00 ska jag tatuera mig-JIPPI! Har längtat efter att få tatueringen på min handled med mina flickors namn, på Torsdag kommer den äntligen att vara på plats!

Nu bli det bara till att vara hemma innan det blir kalas hos mormor...

Jalla Jalla hoppas allt är bra med er fralla...


Me like mucho-Carro style! 69 kr..





Hur svårt kan det vara att kolla in i kameran samtidigt?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0