Segis Söndag ...
PUBLICERAT: 2010-04-25 KLOCKAN: 16:15:42

Tingeling,

Idag har vi en segis Söndag hemms hos familjen Lindström/Jonsson. Kvällen igår tillbringade jag hemma hos Emelie. Jag & Malin rockade loss till allt ifrån E.M.D till Macarena ..:) Hur bra som helst! Vi är lite på samma plan när det gäller att dansa & "röja". Maten som serverades igår hade Emelie & Malins mamma gjort, kan säga att jag hade gjort vad som helst för att få äta av den idag med. Hur gött som helst enda problemet va bara att alla bara tog mat en gång, så jag kunde inte med att göra nånting annat ..:) Tur det kanske, annars hade jag rullat runt här hemma idag..

Kvällen hos Emelie va hur bra som helst! Vi avslutade med en tripp till Avenyn där vi hamnade på Park Lane inte varit där på 100 år:) Men kände ganska snabbt att det inte längre va ett ställe för mig, inte igår iallafall.. Nästa gång får det bli Hard Rock där dom har schlager golv mer min style..:)

Tack för igår Emelie..!!

(Lägger upp en video med "Lära sig Marcarena dansen" med Malin senare, det får ni inte missa..=)


Maten får topp betyg av mig:) Bra jobbat Ankan!

20 åringen Emelie..







Lyxigt värre att bo såhär centralt..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0