SKRIK!=(
PUBLICERAT: 2010-04-21 KLOCKAN: 18:39:01

Mitt hövve håller på att explodera efter att ha haft en skrikande Alice vid min sida i ett par timmar.-Riktigt jobbigt !Perran kom precis hem ifrån jobbet,skönt så nu sitter jag med hörselskydd & gör allt för att slippa höra henne en liten stund. Kanske låter hemskt men jag måste samla ny energi!=) Jag berömer verkligen Linnéa som aldrig klagar på sin lillasyster & hennes gnäll hon får inte ens titta på Bolibompa ifred. Hon är så nöjd med att vara storasyster så klaga på henne det finns inte!

Om en stund kommer mamma hit, jag & Perran ska ut & köra. Imorgon börjar jag dagen med att träffa Ahnna i stan, jag ska nämnligen boka tid för ********!! Vad ska jag nu hitta på??!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0