bla bla bla
PUBLICERAT: 2010-08-20 KLOCKAN: 22:12:23

Halloj,

Här sitter jag inne i värsta gamla filmen "Sista dansen" & va händer då jo TV 4 visar NYHETERNA mitt iallt. Först en massa reklam pauser sen nyheter. Känner att jag tappar film suget! Bra jobbat TV 4 !

En rolig grej är att jag märker att jag har en del kompisar på Facebook som är lite i samma situation som jag är ikväll ensamma hemma & har inte ett piss att göra, så vi har startat en chatt där vi pratar om hur tråkig Fredag vi har ha ha riktigt sköj! Så farligt är det inte ,ni som känner mig vet att jag älskar att överdriva!

Enligt AFTONBLADET ska tydligen Spanien värmen komma ihelgen alltså sol & värme. Enligt YR.NO regn så Lördagen blir antingen Ikea eller Aspen..??





Här har ni mig..=)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Josefine Stoltz

Men Carro:) det är väl ingen nyhet att det är nyheterna mitt i filmerna på tv4?:)



Du klarar nog både en och tre hemmakvällar själv hedanefter, förr var du ju alltid ensam:)

Kram på dig

Kommenterat 2010-08-21 / 10:37:03
URL: http://josefinestoltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0