....
PUBLICERAT: 2010-08-22 KLOCKAN: 20:25:45


Äntligen är kvällen här som vi har längtat efter skönt! Funderar på att göra iordning lite Quesadillas till Söndags mys.

Jag vet att jag har nämnt det innan & jag vet också att jag alltid får höra ifrån  dom i min omgivning att jag är löjlig men jag mår på riktigt dåligt över mina rynkor. Jag har absolut inte många men dom finns där & jag gillar det INTE. Jag är en person som är possitiv till Botox/ Restylane till en viss del, lite inte mycket. Jag vet också att jag kommer att prova detta någon gång. Hade jag fått bestämma hade jag gjort det NU. Men min man strejkar han gillar det inte. Ja vet jag är bara 25 år men jag vet att jag på nått sätt hade blivit glad om jag hade fått prova det- Dom ska bort!!!
Så nu vet ni det ..:)

Avslutar detta inlägget med att slänga in en stor KRAM till min syster Alexandra som jag tänker på lite extra.


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Moster BJ

Sola försiktigt så håller hyn längre.

Kommenterat 2010-08-22 / 22:49:23
Kommentaren skickades av: Tippsen

Gör detinte!!! Sluta sola i stället

Kommenterat 2010-08-23 / 08:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0