Inkasso
PUBLICERAT: 2010-08-26 KLOCKAN: 20:49:08

Heeej,

Jag har för första gången i mitt liv fått ett brev ifrån Inkasso paannniiikkkk!! Fick chocken kan jag säga den räkningen ska betalas fort som fanken.

Andra dagen på jobbet idag & jag älskar det. Jag trivs så himla bra på mitt jobb & det känns faktiskt lite lyxigt att jag har ett bra jobb som jag trivs på & att jag har möjlighet att jobba bara tre dagar i veckan för att sedan vara hemma med mina tjejer. Det passar mig just nu perfekt!

Just nu gör jag inte mycket, kollar på Sommar med Ernst, finns inte ett skit att titta på så där har ni förklaringen till det :) Längtar faktiskt till när Kungarna av Tylösand ska börja, känner på mig att det är en såpa jag kommer sitta bänkad framför.

Just nu ser jag fram emot kräftskivan på Lördag, tjej helg med Ullis/ fest hos syster & min & Perrans Oslo tripp - Shoooo va sköj det ska bli!




Det kanske kommer att bli så att jag bloggar mindre nu när jag jobbar eftersom jag inte är hemma, men lovar abslout ett inlägg kanske två om dagen!

Avslutar med att skriva ett med till dig STINA- Hoppa på studsmattan, spring i trappan gör allt för att HAN den lilla ska komma ut. Jag längtar ihjäl mig efter honom!! (Fyra dagar över tiden..)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Stina

Ok, tack för tipsen! Studsmattan har jag inte testat, ska genast gå ut och hoppa.



Kommenterat 2010-08-27 / 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0