Känner mig trött!
PUBLICERAT: 2010-08-22 KLOCKAN: 15:25:11


Måste faktsikt erkänna att jag Carolina känner mig trött efter denna helgen. Alice har varit alldeles för gnällig & både jag & Perran börjar bli på lite små dåligt humör.

Vi har pratat om att åka till Norge en helg snart & ha en barnfri helg. Kan säga att jag önskar att den helgen hade varit NU! Jag känner mig nästan så trött så man är på gränsen till att börja gråta, är inte riktigt där än men inte långt ifrån..

Trökigt för er med ett negativt inlägg, men eftersom min blogg är en dagbok för mig så känns det lite bättre för mig att få skriva av mig.
Hade hoppats på att Alice skulle vara på bra humör idag men icke. Nu sover hon då passar jag på att pärla med Linnéa. Herr Nilsson är nu gjord & nu håller vi på med Pippi. Hon imponerar på mig som absolut aldrig har klagat på Alice eller varit störd av när hon gråter,gnäller osv..

Allting känns säkert bättre imorgon. Just nu ser jag fram emot middagen hos mormor & ikväll när barnen sover & vi får vara själva bara vi jag & min man.


Min stora tjej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0