Söndag
PUBLICERAT: 2010-08-22 KLOCKAN: 14:08:23

Tingeling,

Idag är det inte min favorit dag Söndag. Min morgon började med att jag hade sovmorgon jäklans lyx tycker jag. Sen blev det lek i sandlådan ett par timmar. Jag kan tycka att det är helt ok att vara på lekplats ibland men jag är totaly alergisk mot sand speciallt när man får det under naglarna. Idag klarade jag mig ifrån det bra ..:)

Just nu är Joel & Julia här & om ett par timmar ska vi hem till mormor på middag. Ska bli lyxigt att bli bjuden på mormors mat. En annan viktig sak är att mamma kommer hem idag puhh va skönt,har änna varit lite tomt utan henne här på gatan.

Karin- Självklart ska vi gå ut snart!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0