Bikini nej tack.
PUBLICERAT: 2010-12-28 KLOCKAN: 23:42:09


Jag är en bikini älskare men jag älskar inte att ha på mig dom. Fattar ni grejen? Jag är tyvär inte jätte nöjd med min kropp . Jag vill gå ner ca 2 kg & träna så att min kropp fastar till sig. Jag har fått två barn & självklart har min kropp blivit påverkad. Jag har ändå "tur" att jag ser ut som jag gör med tanke på att många andra går upp mycket i vikt efter att dom fött sina barn.

När jag låg i badet fick jag lite små panik när jag tänkte på att jag snart ska gå i bikini. Inte gör det saken bättre att jag har ätit pizza & en massa choklad idag..=( Typiskt jag har bara mig själv att skylla.

Nu vet jag att många tänker att jag är "töntig" som skriver detta men det är så jag känner. Jag har köpt mitt tränings kort så till sommarn kommer jag vara mer fast än va jag är nu.

Nu till nånting annat...

Fasiken va gott det var att bada, jag blir alltid lika trött & nästan halv somnar i badet. Den dagen vi flyttar härifrån(vi letar större) kommer jag sakna mitt bubbel bad jag gillar det verkligen, speciellt nu på vintern.

Imorgon är det Onsdag det blir som vanligt hel dag med min härliga vän Lollo - Gillar`t!
Jalla Jalla nu ska jag sova fralla...


Gammal bild på a´la mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0