.....
PUBLICERAT: 2010-12-29 KLOCKAN: 19:27:10


Vet ni va vi gjorde ikväll..? Tog ner alla jul saker & slängde ut våran fina gran. Vi vill inte komma hem till ett hem fullt med jul saker den 15:e Januari därför kändes det bra att göra det idag. Jag är ingen jul favorit, det är mysigt ett par dagar men sen får det räcka så måste säga att det känns väldigt skönt att slippa det.

Nu väntar jag på att sista avsnittet av Bonde söker fru ska börja. Jag gillar verkligen det programet & har alltid tyckt att det håller kvalite men det kan jag inte säga om denna säsongen vilken förnedrings tv!! Jag skäms varje gång jag tittar på det ändå kan jag inte låta bli. Jag blir alltid lika besatt av dessa såpor.

Läste i tidningen idag om att min favorit såpa Bigbrother börjar i Februari & jag nästan längtar tills det börjar. Känner jag mig själv rätt kommer jag sitta fast klistrad framför tven varje dag som det kommer att visas.
Dokusåpor det är det jag tycker om att titta på...

Gjorde en billig med himlans god soppa till middag idag. Skriva ner receptet på det kanske..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0