Gilda skolan.
PUBLICERAT: 2010-12-30 KLOCKAN: 23:59:54


Jag har precis lagt ansktsmask, noppad ögonbrynen som jag på riktigt är helt världelös på, skubbat mig mm vill vara extra fräsh inför resan. Mitt i allt detta upptäckte jag att min hy inte va som den brukar. Små plitor & mer porer än vanligt. Typiskt att jag skulle märka det nu när jag ville känna mig extra fräsh. Tur då att jag kom på Gilda skolan här i Göteborg. Dom har allt. En massa olika behnadlingar bla porrengöring. Bra priser har dom med. Nämnde det för Perran & han ville göra desamma så det blir till att boka in en tid för oss i Februari. Lite lyx i varadgen tackar man inte nej till..=)

Någon som varit där..? Nöjd? Bra/dåligt..?
Jag har bara hört bra om detta ställe så jag tycker absolut att det är värt att testa!



Deras hemsida hittar ni HÄR!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Bea

De e jättebra där o ansiktsbehandlingen e grym, skön o go massage!!

Kommenterat 2010-12-31 / 11:49:38
Kommentaren skickades av: Emelie

Jag tycker d är kanon där! Alltid lika nöjd! Hoppas ni har d bra i varmen m d tvivlar jag inte på.

Kramar

Kommenterat 2011-01-01 / 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0