Ingen bra dag.
PUBLICERAT: 2010-12-30 KLOCKAN: 12:21:40


Alice har vaknat på "fel sida" skrikit & varit arg sen hon vakande, Linnéa är rastlös & längtar som oss andra tills vi ska åka. Jag tvättar för fullt & försöker fixa med saker innan resan men det är inte allt för lätt eftersom jag har en liten Alice vid min sida hela tiden. Nu ska hon strax sova då ska jag ta tag i saker som måste göras.

Just nu går tiden väldigt sakta & alla i denna familjen vill att det ska bli dagen då vi ska åka. Jag/vi måste försöka styra upp dagarna nu så att det inte blir allt för segt.

Inte det mest roligaste inlägget , men jag kände att jag behövde skriva av mig. Bloggar senare idag & då hoppas jag att jag känner mig piggare/ gladare än va jag göt just nu.

Ha en fin dag gott folk.


Såhär känner jag mig just nu..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

Hoppas ni får en toppen resa, gott nytt år på er!

Kommenterat 2010-12-30 / 14:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0