Jag vann - INTE ett skit.
PUBLICERAT: 2010-12-23 KLOCKAN: 23:51:20

Tingeling.

Bingolotto håller på fortfarande & jag tröttnade för flera timmar sedan. Jag ringt alldeles för många samtal för att försöka vinna men ICKE min tur denna gången heller. Barnen ifrån skolan va "tomte nissar" det va det enda  roliga att kolla in dom..=) Mormor, mamma & syster Sara har varit här. Även om jag inte tycker om Bingolotto så gillar jag allt mys omkring julen & det bästa av allt är att umgås med familjen. Ikväll har jag frossat i chocklad, clementiner & pepparkakor med all rätt är det jul så är det.

Jag & Perran har inte köpt någon julklapp till varandra i år eftersom vi ska resa iväg. Men just nu känns det inte alls sköj. Hur kunde vi tänka så..? Jag lurade Perran med att jag gjort det för då kanske jag har turen att få en iallafall..=) Jag älskar att få paket(vem gör inte det!!?) & att inte få det ifrån personen som står mig närmast känner faktiskt inte OK. Jag hinner säkert komma på nånting jag är "värd" tills imorgon..=)

Min julafton börjar med frukost buffè hos mamma - Gillar`t!
Självklart ska jag dela med mig av min julafton, titta in imorgon så ser ni va jag har för mig..






Fy va jag längtar tills imorgon då jag äntligen ska få träffa tomten...
Kan känna att jag Carolina alltid är lika snäll ..=)
God Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0