Julafton före riktiga julafton.
PUBLICERAT: 2010-12-23 KLOCKAN: 10:21:20


Jag har inte koll på va alla jul dagar heter så jag hittar på mina egna. Så idag är det "Julafton före riktiga julafton".
Det ska vi fira med uppsittarkväll här hos ikväll. Vi spelar Bingolotto varje år & jag tycker det är ganska mysigt i början men sen tröttnar jag. Men jag ger det en ny chans i år igen. Självklart hoppas jag som många andra att jag vinner.

Idag börjar jag jobba lite senare, barnen är på dagis & jag ska jul städa här hemma. Jag ska spela min favorit musik & städa tills detta hemmet blänker a´la rent.

Till er som undrar om teet jag dricker -

Det är inget viktminsknings te, men Anna-karin säljer även te för det. Ni kan kolla på hennes hemsida för att läsa mer ----------- > HÄR!!


Sista dagen jag jobbade med dena härliga tjej igår..:(
Så numera kan man kalla oss vänner istället för kollegor - Gillar`T!

Mina flickor..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: aye

Hejhej :)

Ville bara kicka in här lite snabbt och önska dig en God jul i förskott.

Ha en underbar dag.

Kram<3

Kommenterat 2010-12-23 / 20:46:42
URL: http://ayesworld.devote.se
Kommentaren skickades av: moster karin

Kommenterat 2010-12-23 / 22:47:01
Kommentaren skickades av: mosterkarin

hello gullunge! Jag förstår om du känner dej lite nere för jobbet... Men jag vet att du har så himla mycket att ge!!! Så jag vet att det kommer att ordna sig för dig! Puss moster K

Kommenterat 2010-12-23 / 22:51:20
Kommentaren skickades av: Linda

God jul önskar jag dig och din fina familj.

Kommenterat 2010-12-23 / 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0