Juldagen.
PUBLICERAT: 2010-12-26 KLOCKAN: 22:55:28


Igår var jag & Linnéa på Lisebergs teatern för att titta på Madicken som hon fick i julklapp. Jag älskar allt som har med Astrid Lindgren att göra & Madicken är för mig en favorit. Det är alltid lika mysigt att ha "ensam tid" med Linnéa. Teatern va jätte bra & Linnéa va nöjd med att ännu en gång fått träffa Madicken i "verkligheten" . Jag låter henne tro att det är den riktiga M det kommer en dag då hon fattar att det är inte är på riktigt. Efter nästan två timmar va både jag & Linnéa nöjda med att det va slut eftersom varken jag eller hon tycker om att sitta stilla för länge.

När jag kommit hem fixade jag mig iordning för att sedan gå på hemma fest hos en jätte go tjej vid namn Carola. Jag älskar hemma fester tyvär är jag inte på det så ofta eftersom det alltid slutar med utgång. Jag hade riktigt sköj. Galet härliga människor va där som bjöd på sig själva till 100 % vilket jag älskar.  Efter en massa dans, schlager sång, tjej snack så slog kl 02.00 & jag tyckte det va dax att åka hem. Stackars den taxi chaufför som fick stå ut med mid slumrande fylle snack hela vägen hem..=) I morse vakande jag pigg & som vanligt inte bakis underbart!
" Carola tack för en kanon sköj fest.."


Jag, Madde & Carola..

Härliga flickor Sandra & Carola...
(Linnet som Sandra har på sig vill jag HA så snyggt!!)

Syster & Daniel..

Jag har för första gången i mitt liv tyckt om en hund. Jag älskar inte hundar
men denna lilla vovve fastnade jag för..Min nya kompis skulle man kunna säga..:)



Gott..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0