Min dag med Lollo.
PUBLICERAT: 2010-12-29 KLOCKAN: 17:06:05


Kom hem ifrån Lollo för en stund sedan där det har varit fullt upp hela dagen. Lollo slog rekord med att slå in den godaste maten på hela hösten nämnligen varmrökt lax(ifrån hennes pappas jobb i hamnen..) klyftpotatis med romsås. Det vaa riktigt gott & jag åt för mer än en person glömde av det där med bikinin för en stund..
Lollo är ett riktigt tränings freak, hon tränar alltid & jag är lite små avis på henne. Hon började göra armhävningar mitt i allt idag & jag försökte göra desamma, jag kan ärligt säga att jag inte ens klarade en endaste vilken katastrof.

H&Ms vår katalog kom hem på posten idag vilken lycka. Jag älskar när man märker tecken på att man är på rätt sida året om ni förstår va jag menar. Sommar/vår kläder är verkligen min grej.

Nu är Perran & växlar pengar, Alice hos mamma & jag & Linnéa ska städa hennes rum. Hon är i värsta kaxiga trotsen så jag håller på riktigt på att bli tokig så just nu är hon vansinnig för att jag sitter här & inte städar med henne, dissar därför bloggen NU innan hon blir ännu mer arg.Det är inte riktigt va jag orkar med just nu!

Tack & Hej!



Så himla gott..

Linnéa som enligt enne kan allt kunde självklart detta med, eller inte..=)

Denna katalog gjorde mig lite extra glad idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0