Min Jul
PUBLICERAT: 2010-12-26 KLOCKAN: 22:40:19

Äntligen fick jag tid för bloggen. Eftersom det inte blev någon uppdate på julafton så tar jag det nu istället.

Vi firade julafton hemma hos oss i år tillsamans med min & Perrans familj. Skoj tycker jag att alla kan fira samma dag trots skilda föräldrar osv för då slipper man fira julafton 100 ggr som många andra. Jag älskar julafton & jag älskar att fira den med många så jag kan inte säga annat än att den va hur bra som helst. Jäkligt god mat (som jag är så trött på nu..) Vi spelade för första gången julklapps spelet det va nära att det slutade med att alla blev ovänner  ha ha ingen visste hur man skulle göra & alla ville göra på sitt sätt = KAOS men det löste sig & blev tillslut riktigt sköj.

Tomten fick jag träffa med. Självklart som alltid har jag varit jätte snäll hela året & fick en massa klappar. Köks grejer, kläder, pengar bara bra grejer. Jag gillar julafton men fasiken va skönt det är när den är över.

Nu lämnar jag julen bakom mig & ser fram emot Kanarieöarna...


Morgonen började med paket ifrån grannen..
Min "stora" tjej...



Linnéa med sin farmor..

Flickorna med sin farfar Bo..

Syster Sara..



Lite a all mat..

Syster Alexandra & Henke..

Mamma..



Perrans bror Daniel, Alice & den RIKTIGA tomten..





LITE av allt papper...

Så här hade vi det hemma hos oss den 24:e Dec..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0