Resfeber.
PUBLICERAT: 2010-12-31 KLOCKAN: 12:56:11


Nu har jag lite smått resfeber eller jag mår lite halv strange & vill bara att allt som har med panckning/städningatt göra ska vara över. Tur att jag har en mamma som ställer upp som barnvakt i eftermiddag så att vi får fixat det i lugn & ro.
Kollade precis in vädret i Puerto rico & det är sol sol & ännu mera sol ca 25 grader. Jag klagar INTE!

Jag gjorde ju mina naglar för ett tagsen. Jag har haft cell skräck en gång på kvällen då ville jag bara ta bort dom men det gick över. Idag klämde jag nageln ibilen & som tur va gick den inte sönder men herregud va ont det gjorde. Har fortafarnde värk & har tjatat om hur synd det är om mig jätte länge, Perran börjar bli grymt trött på det. När det händer mig små saker ska jag alltid överdriva & göra det till en grej, men denna gången är det faktiskt på riktigt.

Nu ska jag ta fram alla mina sommar kläder & börja med min packning....

Tingeling Tingeling..

Just det är det någon som vet hur man gör hjärtan i inläggen..?




Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

3>

Kommenterat 2010-12-31 / 16:58:02
Kommentaren skickades av: Petra

"Infoga specialtecken" (En utav rutorna du kan klicka på uppe i menyn när du skriver dina inlägg. Brevid "kursiv" "fetstil" osv..

Kommenterat 2011-01-01 / 20:14:50
URL: http://iconfess.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Jessica

< och 3 så blir det <3 trevlig resa!

Kommenterat 2011-01-02 / 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0