Snart åker jag till värmen..
PUBLICERAT: 2010-12-20 KLOCKAN: 23:45:05


Idag fick jag hem bikinin som jag beställt ifrån H&M.se eftersom det inte finns att få tag på i butik. Det kändes ännu mer verkligt att jag faktiskt om ett par dagar lämnar kylan för att tillbringa två veckor i värmen. Jag kan inte förstå att jag faktiskt snart ska åka.
Jag njuter till max när jag ser hur kallt det ska bli här hemma..=) Jag har bara hört bra om Puerto Rico & jag hoppas att jag med tycker om det stället. Tänk va lyx att få tillbringa två veckor med många av dom personerna som står mig närmast...

Jag räknar nu ner dagarna....

Nu ska jag lyssna klart på Melissa Horn, som jag aldrig tröttnar på hennes musik är bara hur bra som helst.
Sen blir det duschen för att sedan somna ren & fräsh..=)

Godnatt söta ni.


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Mona Thelander

Hej Carro!

Tack för trevliga bloggar.! Hoppas nu att ni alla ska få några underbara dagar i solen!

God jul och gott nytt år !!

Kommenterat 2010-12-21 / 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0