Söndag.
PUBLICERAT: 2010-12-26 KLOCKAN: 23:10:48


Jag har idag varit i Allum en sväng med min stora tjej. Kollat in rean, trodde jag skulle fynda men så blev det INTE, så imorgon får det bli en tripp till stan. Jag har kollat in lite smycken på Lindex som jag måste ha . Lindex har börjat med jäkligt mycket snygga smycken. Jag har bla fastnat för en döskalle ring som måste bli min. Fikade gjorde vi med. Linnéa berättade bla att när hon blir mamma ska hon aldrig vara arg på sina barn & att dom ska få göra allt dom vill lycka till säger jag. Tycker det är gulligt att höra hur hon tänker.

Jag har också varit på middag hos min mormor som vanligt hade gjort god mat. Mätt blev jag, varför ska jag alltid ta en portion till när jag egentligen är mega mätt??!! Jag lär mig aldrig. Min bror, Hugo, mamma, systrarna & Daniel va också där.

Nu på kvällen har Malins mamma Anna- Karin varit här. Vi har haft det riktigt sköj & vi har skrattat hur mycket som helst nästan så att jag tycker att jag borde haft magrutor nu men tyvär har jag inte det. Jag har hjälp henne med att starta en blogg. Jag älskar att hon ska börja blogga det ska bli skit kul att läsa den. När hon kommit igång ska jag länka till henne så ni med får göra ett besök på " Måbästakuten bloggen".

Bra Söndag - Nu är jag alldeles för trött säger därför jalla jalla vi hörs imorgon igen fralla!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anna-Karin

Hej Ja du! det va riktigt kul att få komma hem till dig! God sallad!!! MMM.... Du måste också tyckt att et va ännu roligare och får tala om för mig hur trög Jag är :))) och ge igen lite från förr och från eran tid du och Malin som tonåringar:))KRAM..... och tack för hjälpen tröga Ankan

Kommenterat 2010-12-27 / 12:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0