Tisdag & jag bloggar!
PUBLICERAT: 2010-12-28 KLOCKAN: 22:03:25


Blä jag känner verkligen att jag inte har den bästa motivationen till att blogga just nu men jag gör ett försök.

Idag har vi fin besök ifrån Oslo hemma hos oss. David Perrans bästa kompis ska sova hos oss i natt. Det är verkligen en kille jag gillar & han är verkligen enkel att umgås med. Tyvär träffar vi inte han så ofta men nu är han här & det är både jag & Perran glad över. Just nu kollar killarna på fotboll(som jag hatar) & dricker en massa öl/whiskey jag hatar doften av den blandningen så jag försöker göra allt för att hålla andan...=)

Jag har varit hemma hos Malin en sväng. Hon är just nu min "räddande ängel" jag kom på att jag saknade en del sommar kläder till Linnéa & fick lite små panik eftersom vi åker till värmen på Lördag men det problemet fixade Malin. Jag fick låna med mig en massa fint som är hennes dotters kläder. TACK för det MOLLAN!

Nu ska jag ta mig ett gott bubbel bad sen ska jag ska fasiken blogga igen!


Me and David..

Härligt det är med ego pics..=)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: David

Haha vilket härligt kort da!!

Såå fint du skriver om mig :)



Tack för er härliga gästvänlighet

Och att vi snart ses igen.



Hoppas ni får en Kanon semester nu

Puss o kram D

Kommenterat 2010-12-30 / 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0