Vilken suprise!
PUBLICERAT: 2010-12-21 KLOCKAN: 20:41:38


Idag efter jobbet blev jag hämtat av Camila & Gina alltså "kidnappad" . Jag hade ingen anining om det. Jag hamande i Linné på en grekisk restaurang där dom hade bokat bord. Eftersom jag ska sluta på jobbet va det som en liten "avskedsmiddag" vill inte kalla det så eftersom vi alla tre hoppas på att det kommer att lösa sig..Iallafall vilken fantastiskt god mat. Till förrätt blev det en massa goda ostar & efter det åt jag Calamares som jag älskar.

Jag uppskattade det verkligen & känner mig riktigt rörd. Tänk vilken tur jag ar att jag har fått jobba med dessa två flickor som idag faktiskt är två nya vänner till mig som jag tycker mycket om. Vi tre funkar så bra ihop & vi har nästan alltid roligt. Vilket bra avslut jag fick på min Tisdag.






"Tack snälla Camila & Gina för ikväll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0