Äntligen!
PUBLICERAT: 2010-02-27 KLOCKAN: 22:31:58

Heeej,

Här sitter jag mätt som en Kamel efter all mat, godis & Stinas goda chocklad kaka som jag ätit. Känner mig tio kg tyngre, men imorgon när jag vaknar känner jag mig smal igen. Jag vet hur det där funkar fet på kvällen smal på morgonen!=)
Min bror & Stina har precis gått hem jag hade turen att få behålla Hugo här en natt till min lilla plutt. Nu ligger han & sover sött i Linnéas rosa rum med prinsess täcken-Gulligt!

Kvällen har varit hur bra som helst, kul att för en gång skull umgås med min bror händer tyvärans inte allt för ofta att vi gör det. Det bästa av allt är att Melodifestivalen har äntligen kommit med ett riktigt SCHLAGER bidrag. Bra jobbat Pernilla Wahlgren-ÄLSKAR`T!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0