Back in Sweden..
PUBLICERAT: 2010-02-27 KLOCKAN: 18:11:02

Nu är jag äntligen lämnat polen för att vara tillbaka i Sverige. Mitt hår är så jävla snyggt. Min frisör Saffi har gjort ett super bra jobb. Salong Diva kan verkligen rekomenderas!

Har precis fixat iordning tacos som ska bli kvällens middag, jag råkade hälla ut 4 liter salsa sås över ela golvet fanken va arg jag blev. Golv,tapet,kyl,frys mina kläder salsa precis överallt. Nu är allt i sin ordning igen & jag har lugnat ner mig..=)

Jag dissar bloggen ikväll & fokuserar på Melodifestivalen. Jalla..


Det ser inte så farligt ut på bilden men fyyy
jag kommer ha mardrömmar om salsa i natt..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0