Lördag
PUBLICERAT: 2010-02-27 KLOCKAN: 09:25:28

Godmorgon,

Nu sitter vi här & äter frukost & a´la disco frulle musiken är på högsta volym & jag dansar,Hugo kollar på mig som om jag vore ett psyko. Är nog inte varje dag han får uppleva en disco frukost men det får han hos fatser Carro. Jag drömde i natt att jag blev moster vilket jag tyckte va väldigt roligt..=) Kan känna att jag längtar lite efter det. Sara & Alexandra så nu vet ni vad ni ska göra ..-Skaffa barn för min skull=)

Om några timmar ska jag in till stan, hm vad ska jag göra där?! Jag ska äntligen till frissan. Mitt polack blonda hår ska äntligen försvinna & bli fin fint blont underbart som jag längtat!

Ha en bra Lördag så hörs vi senare idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0