Lycklig.
PUBLICERAT: 2010-02-26 KLOCKAN: 14:24:30

Jag är så himla lycklig, nu ska jag försöka skriva detta på rätt sätt så att jag inte låter "överdriven".

Jag är 24 år har två fantastiska flickor & jag bor ihop med en kille som jag älskar. Känner verkligen att jag har hittat rätt man i mitt liv. För ett årsen satt jag & berättade för Perran att jag aldrig skulle kunna gifta mig, att det inte va min grej & skulle jag vilja göra det så skulle det vara borgligt  osv.Idag längtar jag efter mitt dröm bröllop. Perran är killen jag vill leva med han är så himla rätt för mig & självklart vill jag gifta mig. Jag vill ha ett sago bröllop med en rosa toutch!=)

Jag känner lycka över att ha det så bra som jag har det. Inte kunde jag tror att mitt liv skulle se ut såhär i 24 års ålder. När jag va mellan 16-19 år levde jag ett galet liv som jag älskade , den tiden va så himla rolig men idag har jag landat i mig själv & älskar att leva a´la familje liv! Jag är lycklig över mitt boende som jag älskar, att ha min mamma/mormor som bästisar =),mina fina vänner  & min familj den är bäst!

Min mamma har kämpat i alla år med oss som ensamstående,eftersom min pappa är ett psyko & det har hon gjort bra! Hon har gjort mig till den pigga & glada tjej jag är idag. Min mamma hon är helt enkelt den bästa...

Perran vi ska leva föralltid så är det bara! Älskar dig...

"Våran låt..."


 



Kommentarer
Kommentaren skickades av: Josefine Stoltz

Hoppla! Var det där ett frieri? :)

Kommenterat 2010-02-26 / 14:36:07
URL: http://josefinestoltz.blogspot.com
Kommentaren skickades av: maja

Jag blir GLAD när jag läser din blogg. Hoho här sitter jag bängförkyld och no energi, men nu fick jag, så det liksom spritter i en;-)!

Thank you snyggo :D

Kommenterat 2010-02-26 / 19:27:36
URL: http://majjases.blogspot.com
Kommentaren skickades av: maja

psst... kanske inte var ett frieri - kanske en spark i baken på den som ska fria ;-)

Kommenterat 2010-02-26 / 19:29:16
URL: http://majjases.blogspot.com
Kommentaren skickades av: ahnna

Jag blir så glad över det du skriver. du är verkligen trygg i dig själv och jag vet att du finns där när jag är vilsen. Du är grym carro, glöm aldrig det. KLart vi ska gifta oss och ha möhippor och annat kul.. jag vill dock INTE ha någon rosa gräddbakelse klänning när jag blir en av dina brudtärnor *

blink blink*..hehe... kärlek..ses snart!

Kommenterat 2010-02-27 / 14:36:14
URL: http://ahnnaga.blogg.se/
Kommentaren skickades av: syrris

naaaaaw ! ;)

jag e glad att jag har carro i ala' familjen. Alskar och saknar dig!

Kommenterat 2010-03-02 / 01:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0