Massage
PUBLICERAT: 2010-02-25 KLOCKAN: 14:03:51

Heeej,

Idag har varit på Ljungkullens spa alltså hemma hos Ansi. Hon har köpt en såndär massage dyna som jag satt i hur länge som helst. Så himlans skönt min rygg kändes som en fjäder efteråt. Va lyx att ha en sån hemma tyvär för dyr för min plånbok men nu vet jag att vill jag gå på spa så går jag till Ansi!

Alltid när jag är hemma hos folk gillar jag att titta i deras kokböcker,jag gillar allt som har med recept & mat att göra. Gick därifrån med lite nya mat recept som jag ska testa ihelgen tänkte jag..=) Mäster kock som jag är.

"Tack för idag Ansi.."








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0