Fy va roligt
PUBLICERAT: 2010-01-27 KLOCKAN: 20:14:22

Alice har verkligen fått mig att skratta ikväll. Hon har kräkts ner Perran fyra ggr,han bytte kläder två av gångerna innan han gav upp,tillslut tyckte han det va onödigt att byta kläder eftersom der bara blir en massa tvätt( precis som om det är han som sköter den biten-NOT ). Perran får lite små panik av kräks & jag bara skrattar puh va roligt.

Minde roligt är att Alice är så gnällig. Tycker det är skönt att Perran är pappa ledig så han få se hur jag har det på dagarna,alltså inte alltid en "dröm" vardag som man kan tro om man inte får prova på det själv.

Men åh va snäll jag är som låter Perran sova på soffan inatt, men åh va synd det är om. Jag är inställd på ingen sömn i natt! Nu ska jag bege mig till mormor, vi ska kolla på en program ifrån Spanien matlagnings grej,verkar grymt mysigt & som jag skrvit tidigare- JAG ÄLSKAR ALLT SOM HAR MED SPANIEN ATT GÖRA!

Fick bli en gammal bild ifrån
Öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0