Lördag morgon
PUBLICERAT: 2010-01-30 KLOCKAN: 09:18:16

Godmorgon,

Nu sitter jag & Linnéa vid varsin datorn(hennes är en barn dator) Alice sitter i sin gåstol & kollar på oss.
Idag är det Lördag & jag har lite små panik,vi har ingenting inplanerat ihelgen det är det värsta jag vet. Det behöver inte vara mycke bara man har nånting sköj att göra men ICKE denna helgen än så länge.Hoppas vi kommer på nånting. Carro & Linnéa kommer klättra på väggarna om det inte händer nånting:)

Nu ska jag borsta tänderna jag har en andedräkt a´la kaffe ägg smak i munen & det kan jag säga luktar skit!
Ha en bra Lördag...



Måste visa er en super söt overall vi köpte till Alice igår.
A´la drake!

sssöööttt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0