Sov dax...
PUBLICERAT: 2010-01-28 KLOCKAN: 23:00:20

Nu ska jag strax lägga mig,har lite smått ångest över det då jag vet att jag ändå inte får sova bra. Funderade på igår att inte sova alls men kom på ganska snabbt att lite sömn är bättre än ingenting alls-Smart jag är va :) Har fortfarande lite ont i kroppen så kan inte röra mig så mycket på natten som jag vill göra men det går över!

Imorgon kommer min vän Josefine & hennes dotter Vera hit på frukost. Det kommer att blir det a´la hotell frukost här. Hm undra om det är jag eller Perran som gör den?! =)Åh vad jag älskar att ge beröm till mig själv. Ska bli trevligt men lite morgon besök.
(Svaret på tidigare inlägg- Äpplepaj ha ha det måste varit super svårt att räkna ut.. )




<3

Kommentarer
Kommentaren skickades av: mamma

AAAAALLLIIIICCCEEEE LINnneeea caaaarrroooooo

Kommenterat 2010-01-29 / 04:18:07
Kommentaren skickades av: Per

Peeeeeeeeeeerrr :-D

Kommenterat 2010-01-29 / 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0