17 Juli..
PUBLICERAT: 2010-07-17 KLOCKAN: 18:04:14

Heeej,

Här sitter jag just nu på Strandgården & jag har det fantastiskt bra & ska jag vara ärligt känns det lite små ångest att sitta vid datorn/internet känns lixom no life ..=)

Idag är det den 17:e Juli det är dagen då min stora tjej fyller år. Det är inte varje morgon man får börja med att sjunga det första man gör, fy jag låter som en kratta när jag sjunger & då kan ni tänka er hur min morgon stämma låter, iallafall Linnéa va super nöjd över att bli väckt med min/våran sång & en massa paket. Nu på eftermiddagen har vi haft kalas. Ungspannkaka hade Linnéa önskat sig & självklart en massa glass...

Min bror med family är här nu & snart ska vi grilla! Jag saknar inte Göteborg, just nu är Halmstad den bästa staden att vara i enligt mig.

Tack till er som har skrivit fina kommrntarer till mig, det gör mig som vanligt vädligt glad!





Det tog hundra år att ladda upp dessa bilder,
så det får räcka så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0