Har det för jävla bra..
PUBLICERAT: 2010-07-27 KLOCKAN: 10:00:29

Tingeling,

Vilken rubrik jag fick till ..:) Men jag har det fortfarande hur bra som helst. Börjar räkna ner dagarna tills jag ska åka hem & det gör att jag får lite mini panik. Hade jag fått bestämma hade jag absolut velat vara här i två veckor till. Ska njuta till max nu den här veckan.

Vädret är kanon & ikväll ska jag till en dans grej ute i skogen där Scotts spelar. Det där med dans är verkligen min grej även om jag inte kan så låtsas jag det-Smart va?? Min & Syrrans partykväll va = Katastrof. I Tylösand stog vi i kö en timme innan vi gav upp, åkte in till stan & där va det samma kaos så istället blev det lite mat & en taxi hem ..=)

Här kommer en bild bomb !














Yoga är min nya grej.. ..NOT!





Kommentarer
Kommentaren skickades av: Ullan

VILKET FINT YOGA-FOTO!!! jag blev såååå glad och stolt och harmonisk när jag så detta!! FABULOUS!! grattis till dej!! jag ger dig ett år my love! sen kommer du VISST kunna njuta av lite underbar yoga---- wiiiii.. kraaamm a la banan... // ullan

DIN alldeles egna guru - "the golden Guru" hardenmark

so to say!!

Kommenterat 2010-08-21 / 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0