Tylösand
PUBLICERAT: 2010-07-22 KLOCKAN: 23:26:04

Heej,

Idag lämnade jag mitt lilla paradis Vilshärad för en hel dag i Tylösand. Det stället är så mycket jag men andå inte. På stranden kände jag mig inte riktigt hemma bland alla tränings kroppar & jag vet att det bara är jag själv som tänker på det. Linda tycker jag är ur löjlig..:) After beachen va som alltid hur bra som helst men när jag kollar in alla stekare som sitter med helrör a´la rosè skämms jag & känner bara FY, skit kul för dom men not my stile. Som tur va är den himlans blandat folk & det är det som gör att jag känner mig hemma & det gör detta stället så himlans speciellt. Det bästa av allt va idag att jag såg en massa kändisar JAG = GLAD!

Kvällen tillbringade jag/ vi på Lindas camping igen & som igår va det lika trevligt idag...

Nu ska jag strax sova för att orka sitta i en brasse stol hela dagen imorgon.. Jobbigt liv jag har förtillfället not..
Just det imorgon kommer min vän Ullis hit på besök-Gillar`t!

Jalla!


Lägg märke till ölen som jag enbart
hade med på bild för att få lite feeling..:)








Linda ställde upp som fotograf & tog lite pics på mig & Perran..
Eftersom jag inte har med dom i bloggen kanske ni kan räkna ut resultatet...=)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Stina

Vilka kändisar såg du då? Det vill vi ju veta.

Kommenterat 2010-07-24 / 13:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0