Väder besatt!
PUBLICERAT: 2010-07-14 KLOCKAN: 10:27:22

Godmorgon,

Jag har blivit väder besatt ha ha helt sjukt, självklart kollar dom flesta in vädret men jag gör det flera ggr om dagen & jämför med olika sidor allt ifrån yr.no till klart.se, sen vill jag gärna berätta för min omgiving hur vädret ska vara under dygnet & dom närmsta dagarna ..:) Lite små sjukt om ni frågar mig! Kanske är ett tecken på att jag behöver börja jobba igen & inte gå hemma hela tiden... Idag ska det spricka upp kl tolv här i Partille & eftersom det ska bli sol åker jag, mina flickor, mamma, moster & mormor till Aspen vi ska göra en hel dag där. A´la perfekt dag om ni frågar mig!

När vi va i Smögen under midsommar träffade Linnéa två flickor ifrån Falköping som hon lekte med, det slutade med att dom bytte adress för att bli brevvänner. Super gulligt tycker jag så idag har Linnéa skrivit sitt första riktiga brev! Självklart fick jag hjälpa henne men skrev gjorde hon alldeles själv.

Jag är gllaaaddd jag har fått en fråga på "Carro a´la frågestund" JIPPI ..:) Svar kommer senare idag...

Ha en bra dag ! KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0