Återträff!??
PUBLICERAT: 2010-06-22 KLOCKAN: 19:56:37

Idag träffade jag på min gamla klass kompis Liliana ifrån gymnasiet. Det va riktigt sköj att träffa henne eftersom vi inte har gjort det sen vi slutade. När vi gick i skolan var vi ett gäng tjejer som för det mesta umgicks & tillsamans hade vi oftast mega sköj. Vi bestämde iallafall att vi skulle styra upp en "återtträff" med alla tjejer ett riktigt mega partaj. Jag hoppas verkligen att detta blir av för det hade varit riktigt kul att samla alla för en galen kväll!

"Vad säger ni tjejer en kväll med en massa goda drinkar & Voy Voy Voy på repeat på cdspelaren? -)"


Sara min alldeles egna PH!

Karin & Madde..



Stina & Therese..

Liliana..

Emelie..

Lollo..

Sophie & Terese..

(Jag hoppas det va ok att jag kopierade lite pics på er ifrån Facan...?)





Kommentarer
Kommentaren skickades av: Lollo

Ah carro det later underbart! lite voy o dragostea din tej eller hur fan man nu8 skriver det! Blev riktigt impad att jag va me.. haha.. saknar dej jan banan! jag kommer snart hem till swedala igen sa da maste vi ses! ta hand om dej!

Kommenterat 2010-06-23 / 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0