Hemma i älskade Göteborg! :)
PUBLICERAT: 2010-06-20 KLOCKAN: 19:23:00

Heeeej,

Nu är jag & min älskling hemma efter en super mysig helg i Stockholm. Igår tillbringade vi hela dagen i stan då jag gjorde allt för att få se en skymt av självaste Vickan & Daniel tyvärrans lyckades jag inte med det =( Det va rena kaoset med folk & avspärrningar precis överallt så va mycket svårare än va jag trodde. Jag fick iallafall ett kort på häst & vagnen som dom skulle åka med det är alltid nått :) Men det va en häftig upplevelse att vara i Sthlmo denna helgen med alla uppträdanden, stora bild skärmar, tv journalister överallt & en massa glada turister.
Vi har tillbringat en massa timmar vid slottet, Kungsträdgården & det mysigaste av allt Gamla stan. Självklart blev det lite shopping med(visar later).

Jag har även fått tillbringa en helg med min "extra syster" Teresa, vilket jag gillar`t mycket.
Både jag & Perran är grymt nöjda med helgen & vi har njutit till max av att vara barnfria men idag kändes det riktigt bra att komma hem till våra flickor. Jag måste erkänna en sak jag är grymt trött på den överdrivna Stockholmo dialekten & Vickans bröllop står mig just rätt upp i halsen ..:) Stockholm är grymt mysig stad men Göteborg är mer min grej, här hör jag hemma.

Vi köpte lite pressenter till Linnéa, en sak va enligt mig grym-Titta in senare så får ni se va det va!
Nu ska jag äta Sushi Jalla Jalla!




Hon är NÖJD!

Åhh va kär jag är i denna Pöjk.. -)
( Lägg märkte till slottet i bakgrunden..)



Teresa a´la Vickan fan..





Här har vi den- Tomma vagnen!! :)
Jag försöker vara nöjd med att jag fick kort på den iallafall.. =)

Kungsträdgården igår- Live sändning ifrån TV4!
Jag hoppades på att kameran skulle filma just mig men ICKE det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0