Snart Midsommar...
PUBLICERAT: 2010-06-21 KLOCKAN: 21:40:21

Jag kan verkligen inte fatta att det snart är midsommar IGEN, tycker inte det va längesen det va det :) Tiden går lite för fort ibland. Midsommar är en av mina favorit dagar & för en gång skull ska vi få kanon väder på just denna dagen. Iår ska vi ju fira midsommar i Bohuslän i Smögen ska bli grymt mysigt att hela familjen ska fira ihop.Vi, mamma,systrarna med sambo & Perrans familj. Jag ser verkligen fram emot helgen.

Idag när jag va hemma hos Malin gjorde hon iordning min nya favorit rätt till lunch. Tortellini,Pesto,tomater,oliver med Creme Bonjour vitlök -riktigt gott ,tycker abslout att ni ska testa detta :)! Imorgon ska jag gå upp mega tidigt tjugo över sju inte riktigt vad jag är vann vid men jag & Malin har bjudit in oss själv på mysdag med mat hos hennes mamma så efter att ja lämnat Linnéa på dagis blir det ett par timmar hos Anna-Karin. Det bästa av allt är att hon har värsta terassen som jag ska ligga & pressa på(Anna-Karin får ställa upp som barnvakt) :) På eftermiddagen kommer min favorit Ahnna hit. Jag har alltså en rolig Tisdag att se fram emot!



Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0