Stockholm!
PUBLICERAT: 2010-06-19 KLOCKAN: 10:18:53

Godmorgon,

Nu sitter jag här hemma hos Teresa som vi hälsar på, hon bor i Vasastan alltså ganska centralt vilket jag tycker är mega lyx.

Igår kväll när vi anlände gjorde vi iordning spansk tapas,både jag & Teresa är ju halv spanjaker så spansk mat va en självklarhet! Det va verkligen super gott. Senare på kvällen satte vi oss på TUNNELBANAN & åkte till slottet(det va jag som ville det) jag är helt slottet besatt, Perran börjar bli lite små trött på mig.

När vi anlände till slottet började jag & Teresa ta kort med "vakterna" sket skoj, Perran kände inte oss för den minuten & gick ungefär 100 meter framför oss -) Vi avslutade kvällen på en pub i Gamlastan, jag kan inte fatta att jag satte min fot där med tanke på att det var en sportbar men måste erkänna att jag tycker det va mega trevligt!

Min Fredag i huvudstaden va a´la perfekt!

Idag blir det staden & självklart ska vi titta på bröllops cortegen.





(Ahnna råkade låna med mig din tunika-Tack för det:) PUSS)


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Ahnna

Vad fin du e min going. Ha d grymt roligt nu.

Kommenterat 2010-06-19 / 14:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0