Stora tjejen!!
PUBLICERAT: 2010-06-24 KLOCKAN: 10:52:24


Morgonen började med att Malin & Nellie kom hit på frukost. När jag va på toaletten hör jag att Malin skriker till då hade Alice tagit sitt första steg, typiskt att jag missade det ..:( Men självklart snabbade jag mig & Yes hon gjorde det idag. STORA TJEJEN så idag är jag lite extra stolt mamma!

NU jäklans ska jag börja plugga teori, varför jag är super taggad nu är hemligt ..:) Men jag har kommit på en grymt sätt att plugga på. Innan Oktober ska jag ha mitt körkort det va då jag började med det & det får absolut inte ta längre tid än ett år. Efter semstern ska jag tillbaka till körskolan & ta lite lektioner med min favorit Pia som jag faktiskt saknar, jag älskar mina körlektioner med henne.

Nu har jag packat färdigt det sista så om ett par timmar åker vi..
Smögen here i Come -)



Ha en super bra Midsommar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0