Svensk sommar är det bästa!
PUBLICERAT: 2010-06-25 KLOCKAN: 16:32:54

Ett kort inlägg..=)

Vi bor  på Ramsvik camping & det är verkligen utomlands feeling här på ett svenskt sätt, svårt att förklara men kan säga att vi har det hur bra som helst. Om en timme blir det dans runt midsommar stången både jag & Linnéa ser fram emot att rocka loss till alla goa sånger..-)

Nu skippar jag datorn för att istället njuta av solen & denna dag!!


Såhär lyxigt bor vi-Jag klagar inte -)




Kram till dig Sara(syster) som ligger hemma & är sjuk...
Lite tomt är det allt utan dig ! Kärlek <3


Kommentarer
Kommentaren skickades av: sara

jag är nog din enda läsare du har 22:48 på midsommarafton ;D

Kul att i har mys! :D happy midsummer! :D

Kommenterat 2010-06-25 / 22:49:38
Kommentaren skickades av: sara

Jag e nog din enda läsare du har 22:50 på midsommarafton;D

kul att ni har det mys :D happy midsummer! :D

Kommenterat 2010-06-25 / 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0