Godmorgon!
PUBLICERAT: 2010-03-30 KLOCKAN: 08:25:53

Godmorgon,

Nu kom jag precis hem efter min turbo promenix, va fantastiskt härligt det va att gå innan frukost. Kliva upp ur sängen på med träningskläderna sen klar! Nu äter jag frukost & det känns redan som om jag har gått ner 5 kg, synd att det bara är önske tänkande & inte verklighet! =)

Idag ska jag Malin & hennes kompis Sanna åka till Olskroken till en ny affär, där dom tydligen har allt i inredning, smycken (Carro style..) & en massa annat & det bästa av allt är att det tydligen är bra priser-Gillar`t!

Min kamera krånglar så blir tyvärans ingen bild...
Jalla Jalla ha en bra dag fralla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0