Me like!
PUBLICERAT: 2010-03-30 KLOCKAN: 22:48:35

Nu har jag kommit på en grymme snygg grej jag vill ha i klädväg som jag verkligen likes mucho!
Jag tycker Bustier(bh) med en kavaj över är mega snyggt. Alltså man knäpper kavajen & man ser lite av bh.

Vet ni var man kan köpa en snygg svart eller grå kavaj?Tight ska den vara. Varit inne & kollat Lindex,Gina,H&M & Kappahl men hittar ingen snygg!? Kom gärna med tips..


(Bild lånad av Paow..)
En bloggare Paulina har köpt den här..
Mega snygg tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0