Schyrrans..
PUBLICERAT: 2010-03-30 KLOCKAN: 17:23:44

Igår när jag & Perran va ute & körde bil, tog jag mig en tripp förbi min brors lägenhet. Självklart ville jag att han skulle titta ut när jag drivade förbi så jag stolt kunde visa hur duktig jag är..=) När Perran ringde för att be han titta ut fick han som svar.. " Det är mitt i fotbollen, jag kan inte kolla nu men säg att jag gör det ändå"
Hur schysst va den?! Min bror ville alltså inte kolla in min grymme körning! Hur fanken kan man vilja missa det?! Fotbollen ska alltid gå före BLÄ va tröttsamt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0