Ser fram emot..
PUBLICERAT: 2010-03-29 KLOCKAN: 18:05:36

Tingeling,

Jag har en massa sköj att se fram emot denna veckan, vilket jag älskar...

Torsdag: Kommer min älskade lilla syster Sara hem då blir det middag hemma hos oss med hela familjen(bror med familj, mamma & mormor) Alexandra har blivit bjuden på spa i Smögen i fyra dagar av sin pojkvän så hon kommer inte att vara med! På kvällen ska jag hem till min kompis Maria där blir det blir förpartaj innan Palace. Ni vet Torsdagar på Palace är min grej. Tredrag spelar då ett bra coverband!

Fredag: Åker vi hela familjen till kidsens farmor & hennes Erkka alltså min snälla svärmor där ska vi vara tills på lördag & fira påsk, på kvällen ska jag & Perran festa med hans kompisar i Uddevalla staden & flickorna är kvar hos sin farmor. Ska bli skit skoj att gå ut med Perran vi gör inte det så ofta längre tyvär! Kanske ska jag ha med mig en kompis som jag kan rocka loss med på dansgolvet...!=)

Massa sköj -ÄLSKAR`T!!



Jag i min nya snygging klänning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0