Tingeling
PUBLICERAT: 2010-03-29 KLOCKAN: 09:18:21

Godmorgon,

Igår på mässan va det helt ok men abslout inte mer, hur mycket folk som helst + en vagn på det. Men eftersom jag va med mamma så hade vi sköj ändå. Linnéa träffade på Pippi & gänget vilket gjorde henne super glad hon är besatt av alla Astrid Lindgrens filmer. Dom va där & gjorde reklam för Astrid Lindgrens värld,kan känna att även jag längtar tills vi ska åka dit i Maj. Jag & mamma tävlade om en spa helg på hotell Tylösand så nu hoppas vi att vi vinner! Det hade inte varit helt fel.

Igår kom min kärlek hem,han va super nöjd med sin helg i Sthlm  men gud va skönt att ha han på hemmaplan igen.
Eftersom jag är världens bästa flickvän så fick jag en tunika ifrån Gina Tricot som jag ville ha -LYX!

Idag ska jag vara med Malin, snäll som hon är ska hon klippa min mormor...

Ha en bra Måndag!


Pippi bjöd på Tårta..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0