Carolina!!
PUBLICERAT: 2010-05-20 KLOCKAN: 19:58:50

Heeej,

Gissa vem som har namnsdag idag om inte självaste jag-Carolina! Jag har varit lite mini populär idag vilket jag gillar`t mycket! Rosor av världens bästa Perran, trisslotter av min fina mamma, vykort på posten av snälla AnnMarie & en massa grattis hälsningar på Facebook, telefon & via a´la SMS! Känner mig dagen till ära ganska omtyckt-Älskar´t!

Hade jag fått bestämma hade det varit Carolina dagen varje dag..





Gulliga NI som har tänkt lite extra på mig idag..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0