Det bästa med Fredagar..
PUBLICERAT: 2010-05-21 KLOCKAN: 22:12:54


ÄR att jag kan frossa i en massa gott utan att få dålig samvete. Det blev räkor iallafall med en massa goda tillbehör till. Jag älskar skaldjur, min favorit mat. Jag kan äta tills jag spricker men får ändå inte illamående attack!! Men chips a´la godis har gjort att jag känner mig uppstoppad. Jag har börjat med en ny grej som jag inte har skrivit om, gör faktiskt 100 situps varje kväll inte dåligt för att vara mig..=) Idag får la jag göra 1000 efter all skit!

Det blir Strandgården imorgon-JIPPI va mysigt! Badkläderna ska packas ner & Perran har sagt att han ska ta sig ett dopp, jag tror han inte men vem vet kanske har jag fel. Det blir första gången Alice får se detta paradis & ABSOLUT INTE DEN SISTA!

Jag vet att ni inte kommer svara =) Men jag frågar ändå: Hur har eran Fredag varit?




Icas egna Grekiska potatis sallad är grymt god!
TESTA!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Moni

Hej snuttan :-)

min kväll har (som vanligt) inneburit jobb på Kullgrens,

men hör & häpna, i morgon är jag ledig & har

fått till det med barnvakt, då blir det lite fest för

min & Hampus del :-) !

Hoppas ni får det super på strandgården.

Du vet att jag gillar din blogg , hälsa familjen!

Pussar Moni.

Kommenterat 2010-05-22 / 02:29:30
Kommentaren skickades av: SYRRAN

jobbat 17 timmar,,,,go natt! villl OXSÅ till strandgården!

Kommenterat 2010-05-22 / 02:39:17
Kommentaren skickades av: Tobbe, -

Hejsan, Allt bra?

Välkommen in till Tomelillas största blogg! =)

Du kommer inte ångra dig! ;)



Kram Tobbe

Kommenterat 2010-05-22 / 02:55:35
URL: http://tobbees.com
Kommentaren skickades av: emilia

bara varit en massa nervös.

eller jag var det igår alltså.

Idag har jag haft konfa så var nervös inför det men det gick ganska bra. :)

Kommenterat 2010-05-22 / 19:28:41
URL: http://eeemilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0