Hon är hemma..
PUBLICERAT: 2010-05-27 KLOCKAN: 23:05:13


Igår kom äntligen min favorit hem ifrån Mallorca, Ahnna är nu på hemmaplan vilket känns super skönt. Tänkte vara lite extra gullig(vilket inte händer så ofta) men känner mig lättad över att veta att vi bara befinner oss några hållplatser ifrån varandra. Ahnna får mig alltid att må bra! Hon hade köpt en klänning i Carro style som jag really like snäll som hon är fick jag låna med mig den i helgen wwwwwweeeee LYCKA den sitter a´la perfekt på mig!

Just nu sitter jag & Perran å kollar på Eurovision & jag känner mig lite IRRI, Sverige gick inte vidare KATASTROF! Anna va ju bäst. Nu strejkar jag genom att inte titta på detta skit programet mer.

Jalla Jalla kanske är jag tillbaka med ett inlägg imorgon igen fralla..




Kommentarer
Kommentaren skickades av: Stina

Vad bra att du inte tog en längre bloggpaus än så!Det är så tråkigt när det inte finns några nya inlägg för mig att läsa på jobbet...

Kommenterat 2010-05-28 / 08:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0