Jobbig natt..
PUBLICERAT: 2010-05-21 KLOCKAN: 09:06:23

Godmorgon,

En trött Carro sitter just nu & äter frukost. Alice sover ALLTID jätte bra på nätterna vaknar faktiskt aldrig men i natt har det varit katastrof om jag ska uttrycka mig på mitt sättt=) Låg vaken i två timmar & bara skrek spelade ingen roll att vi klappade på henne osv. Nu inser jag hur bortskämda vi är som alltid får sova ska tänka lite extra på det i fortsättningen..=) Fy för att vara vaken på nätterna, det är ingenting för mig.

Om ett par timmar åker min stora tjej så nu skippar jag datorn för att bara vara med henne. JALLA!



Tillsamans är vi värdens bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0