Steeeek...
PUBLICERAT: 2010-05-19 KLOCKAN: 15:39:44

Tingeling,

Jag kom precis hem ifrån en "steekar dag" hemma hos Lindis. Jag, Lindis & syster har suttit på hennes jätte mysiga altan & pressat eller jag har försökt så gott det går med tanke på Alice, hon är & vill klättra överallt & gärna stoppa in allt i munnen, jätte mysig "ålder" -NOT! Kan faktiskt vara riktigt jobbigt men när hon sov passade även jag på att sola! Vatten palatset hade flyttat fram öppningen så blev bara studsmattan men Linnéa va lika nöjd för det. Även jag försökte mig på att hoppa men jag fattade inte hur man gjorde HMM gammel varning. Va sket rädd & bara ramlade va det måste sett ut..=) Carro a´la vilsen Åsna..

Blev även bjuden på mega god lunch. Kallrökt lax,stenbitsrom, creme F, gullök med färsk pasta! Till det serverades det en kall Brezeer Melon min favorit & oj vilken lyx att få dricka ett glas mitt i veckan.Fick nästan lite semster feelings!

Nu är jag/vi hemma. Dax att börja med middagen Kräftstjärts pasta!











(Mob pics därför inte dom bästa...-) )



(Tina jag har ingen anning eftersom jag inte själv betalar men runt 300 tror jag..?)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Tina

Aha det lät ju toppenbilligt. Kanske skulle anlita någon jag med;)

Nyfiken fråga igen: Betalar hyresvärden eller?

Kommenterat 2010-05-19 / 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0